Regisztráció és jelentkezés
Miért van szükségem regisztrációra és felhasználói fiókra?
Röviden: mert csak így tudsz jelentkezni az utazásokra.
A regisztrációd, azaz a fiókod azonban sok más dologra is jó:
- A személyes adataidat anélkül módosíthatod, hogy kapcsolatba kellene lépned velünk. A Profilom menüpontban láthatod az általad megadott adataid, és ott meg is változtathatod ezeket. (Az emailcímed esetleges módosításához kérjük fordulj irodánkhoz.)
- A fiókodban láthatod a következő utazásod/utazásaid pénzügyi adatait. Láthatod az eddigi befizetéseket, és innen indíthatsz bankkártyás fizetést is.
- A fiókodban láthatod a korábbi utazásaid, illetve, hogy jogosult vagy-e törzsutas kedvezményre.
- A honlapon bármelyik utazást hozzáadhatod a Bakancslistádhoz, amiket a fiókodban, a Bakancslistám menüpontban láthatsz összegyűjtve. Azokat az utakat külön láthatod, amiket már teljesítettél.
Hogyan jelentkezzek egy utazásra, ha nincs regisztrációm?
Ha még nem utaztál velünk vagy utoljára 2017 május előtt jelentkeztél egy utazásra, akkor először regisztrálnod kell.
Ezt kétféleképpen teheted meg:
- Az első esetben kattints a fejléckép feletti menüsor jobb oldalán található ikonra. Lásd első kép! Majd válaszd a Regisztrációt (második kép)!
- Töltsd ki a megjelenő adatlapot, majd küldd el nekünk. Ezzel is el is készült a fiókod.
- Kattints újra a menüsor jobb oldalán lévő ikonra, majd az e-mail címed és a jelszavad megadásával lépj be a fiókodba. Ezután válassz egy utazást és jelentkezz rá. A regisztráció során a személyes adataid nem kell többé megadnod, már csak az utazással kapcsolatos kérdésekre kell válaszolnod.
- A megadott jelszót egy automatikus e-mailben elküldjük Neked. Kérjük őrizd meg ezt a levelet.
- Fontos! A jelentkezési lap kitöltése nem lehetséges az Utazási szerződés megismerése és elfogadása nélkül.
Fontos! A jelentkezési lap kitöltése nem lehetséges az Utazási szerződés megismerése és elfogadása nélkül.
- A második esetben, ha már tudod, hogy melyik utazásra szeretnél jelentkezni, akkor az utazás oldalán kattints a Jelentkezz most! gombra. Töltsd ki a megjelenő adatlapot a személyes adataiddal, utána válaszolj az utazással kapcsolatos kérdésekre. Így együtt elintézheted a regisztrációt és a jelentkezést az utazásra.
- A megadott jelszót ebben az esetben is elküldjük Neked egy automatikus e-mailben, amit célszerű megőrizned.
Hogyan jelentkezzek egy utazásra, ha már van regisztrációm?
- Először is kattints a felső menüsor jobb oldalán található ikonra! Ezután a korábban megadott e-mail címeddel és jelszóval lépj be a fiókodba. Az ikon narancssárgára vált és mellette megjelenik a keresztneved; innen tudod, hogy már be vagy jelentkezve.
- Miután beléptél a fiókodba, válassz egy utazást és kattints a Jelentkezz most! gombra. Válaszolj a megjelenő – utazással kapcsolatos – kérdésekre, majd küldd el nekünk. Egy automatikus e-mailben visszaigazoljuk a jelentkezésed.
- Fontos! Egy e-mail cím csak egy regisztrációhoz tartozhat. Az e-mail címed az egyetlen olyan adatod, ami biztosan nem egyezhet meg máséval. Ezért nem a neved vagy a születési dátumodat kérjük a bejelentkezéshez.
- Lényeges, hogy emlékezz arra az e-mail címre, amit megadtál, vagy mentsd el a böngészőben az első belépéskor. Amennyiben megváltozik az e-mail címed, hívj fel minket, vagy írj egy üzenetet, és módosítjuk. Így újra be tudsz lépni a fiókodba, nem kell újra az összes személyes adatot megadnod, továbbá a korábbi útjaid listája és a Bakancslistád is megmaradnak.
- Fontos! A jelentkezési lap kitöltése nem lehetséges az Utazási szerződés megismerése és elfogadása nélkül.
Lehet együtt jelentkezni a családtagjaimmal vagy a barátaimmal is?
- Saját magadon kívül még további 5 fővel tudsz együtt jelentkezni egy utazásra.
- Először is ellenőrizd, hogy be vagy-e lépve a fiókodba. Emlékeztetőül: a felső menüsor jobb oldalán az ikon színe narancssárga és mellette megjelenik a keresztneved.
- A foglaláskor elég megadni a családtagjaid/barátaid nevét, az e-mail címüket és a telefonszámukat. Így nem probléma, ha nem tudod a személyes adataikat és nem tudsz válaszolni a rájuk vonatkozó kérdésekre.
- Amint elküldted a jelentkezéseket, a többiek számára feltételesen lefoglaltuk a helyeket. E-mailben értesítjük őket a jelentkezésről és megkérjük őket, hogy töltsék ki a saját adatlapjukat és véglegesítsék a foglalásukat.
- A fizetendő összeg 1 főre szól. Az útitársaid a saját adatlapjuk kitöltésekor kapják meg a fizetésre vonatkozó információkat. Helyettük tehát nem neked kell fizetned.
Ajándékba adnám az utazást
Gyerekkel utazom, akinek még nincs e-mail címe
- Ez a két eset a jelentkezés szempontjából ugyanolyan. Az utastárs adatainak megadásakor válaszd az Ajándékba adom az utazást opciót. Ebben az esetben egy generált e-mail címet készítünk a számára, ami nem valós e-mail fiók. Csupán arra jó, hogy be tudsz vele lépni az utastárs felhasználói fiókjába. Azokat az értesítéseket, amiket neki szánunk, ebben az esetben Te fogod megkapni a saját e-mail címedre.
- Fontos! Ne változtass a generált e-mail címen! Ha később szeretnéd megadni az utastársad valós e-mail címét, jelezd nekünk és módosítjuk.
Regisztráltam, de a fiókomban nem látom a régebbi utazásaimat
- Kérünk egy kis türelmet. Amennyiben a regisztráció során jelezted, hogy korábban utaztál már velünk, mi manuálisan ellenőrizzük a teljesített útjaid. Ha elértél az ötödikig, beállítjuk a törzsutas státuszt.
- Ha már több nap is eltelt, és még nem látod a korábbi útjaid listáját, vagy szerinted pontatlan, kérjük jelezd az iroda@baraka.hu címen.